نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
537
-
الف
+

«نبیل الحان» با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ» راه یافت

«نبیل الحان» با کسب حداکثر آراء به عنوان منتخب مردمی گروه «سنایی غزنوی» راهی مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ» شد.

به گزارش آی فیلم 2، منتخب مردمی دومین گروه مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با عنوان گروه «سنایی غزنوی» مشخص شد.

بر اساس تجمیع آرای مردمی از ایران، افغانستان و دیگر کشورها تا پایان روز سه شنبه 1401/10/20 با رعایت تمام اصول و مقررات آیین نامه برگزاری فصل سوم مسابقه نواهنگ شبکه آی فیلم 2، مجموع آرای مردمی گروه سنایی غزنوی در مرحله 42 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ به شرح زیر اعلام می گردد:

1- آقای «مصطفی میرزایی»: 9.83 %
2- آقای «نبیل الحان»: 46.37 %
3- آقای «جلیل امیری»: 36.32 %
4- آقای «رضا نوری»: 1.39 %
5- آقای «آرمان رحمانی»: 6.09 %

بر این اساس «نبیل الحان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه سنایی غزنوی برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه خواهد یافت. همچنین از این گروه «حبیب مهاجر» و «مصطفی افتخاری» به عنوان منتخب هیات داوران به مرحله بعد راه یافته اند.

در قسمت نخست این برنامه نیز از بین هفت اشتراک کنننده «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به عنوان منتخب هیات داوران و «محب تابان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه مولانا برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

فصل سوم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روز های جمعه ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر